メディアとしての小売ビジネスモデルの先駆者でもあったSTORY
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 いつの間にか新感覚小売店『ストーリー』(Story)がなくなっちゃって、お菓子専門店(It'Sugar)に変わっていたメイシーズの中二階の話題。
前回、お伝えしたとおり、この変更に関する情報はほとんど出てません。
そして、なんとなーく、新感覚小売店『ストーリー』(Story)がメイシーズ内にオープンしたときの情報など、今後、消されそうな気がしますので、一応、メイシーズ公式サイト内のプレスリリースの主な部分くらいは、このブログ上に残しておこうと思います。 MAC Cosmetics, Crayola®, Levi’s® Kids and more than 70 small businesses partner with STORY at Macy’s on Color STORY, the inaugural theme where customers will find more than 400 curated products and enjoy engaging community events MAC Cosmetics、Crayola®、Levi's® Kidsをはじめとする70以上のスモールビジネスがSTORY at Macy'sと提携し、初回テーマとして400以上のキュレーション製品を販売、魅力的なコミュニティイベントを楽しむことができます。 STORY, the narrative-driven retail concept shop, will bring to life an editorial approach to retail in 36 Macy’s (NYSE:M) stores nationwide. Opening with “Color” as its inaugural theme, STORY at Macy’s invites customers across the country to explore and experience color through a rainbow of curated, giftable products and through a range of more than 300 fun color-inspired events. This press release features multimedia. View the full release here: “The discovery-led, narrative experience of STORY gives new customers a fresh reason to visit our stores and gives the current Macy’s customer even more reason to come back again and again throughout the year,” said Jeff Gennette, Macy’s, Inc. chairman & chief executive officer. “We’re excited about the potential for STORY and are happy to be launching Color STORY in 36 stores today.” With themes changing every few months, STORY at Macy’s will deliver new concepts through its signature blend of unique collaborations, narrative-driven merchandising and dynamic event programming. “The simultaneous launch of STORY at Macy’s in 36 stores across 15 states is the successful outcome of a reimagined approach to cross-functional collaboration and the work of more than 300 Macy’s colleagues who contributed to creating this new, scalable business model nationwide,” said Rachel Shechtman, founder of STORY and Macy’s brand experience officer. “I’m so proud of the work this team did and look forward to continuing the STORY journey at Macy’s.” Macy's, Inc.の会長兼CEOであるJeff Gennetteは、「STORYが提供する発見と物語に満ちた体験は、新しいお客様に店舗を訪れる新鮮な理由を与え、現在Macy'sをご利用のお客様には年間を通じて何度も足を運んでいただく理由をさらに増やします」と述べています。「我々はSTORYの可能性に期待しており、本日36店舗でColor STORYを開始できることをうれしく思います。 STORY at Macy'sは、数カ月ごとにテーマを変えながら、独自のコラボレーション、ストーリー性のあるマーチャンダイジング、ダイナミックなイベントプログラムという独自のブレンドを通じて、新しいコンセプトを提供していきます。STORYの創設者でメイシーズのブランド・エクスペリエンス・オフィサーであるRachel Shechtmanは、次のように述べています。「STORY at Macy'sが15州36店舗で同時にスタートしたことは、部門を超えたコラボレーションに対する新たなアプローチと、この新しい拡張可能なビジネスモデルの構築に貢献した300人以上のメイシーの従業員の努力によって実現したものです。このチームが行った仕事を誇りに思うとともに、メイシーズでSTORYの旅を続けることを楽しみにしています」と述べています。 In the lead up to launch, more than 270 dedicated STORY Managers and STORYtellers were hired and participated in “Know + Tell,” a new experiential retail training program that immerses staff with integrated roles on everything from building fixtures to customer engagement and event production. To bring the Color theme to the forefront, the team assembled a creative collective of industry leaders to design an unforgettable in-store experience. Award-winning NYC designer David Stark was given a blank canvas to envision a way to introduce the STORY brand at scale through a vibrant experience. Longtime STORY partner FLOR enlivens the space with a custom pixelated patterned carpet, creating an organizing principle to help navigate guests across a spectrum of color and cross-category merchandise. And to provide a versatile and easily adaptable canvas for its merchandise assortment, STORY leaned on its partnership with Italian fixture company ALU, which customized one of its signature fixture systems to serve STORY at Macy’s ever-changing model while offering a fresh look for the Macy’s shopper. この企画の立ち上げに向けて、270人以上の専任のSTORYマネージャーとSTORYtellerが採用され、「Know + Tell」に参加しました。これは、建物の備品からカスタマーエンゲージメント、イベント制作まで、スタッフが統合された役割に没頭する新しい体験型小売トレーニングプログラムです。色のテーマを最前線に持ってくるために、チームは業界のリーダーの創造的な集合体を集めて、忘れられない店内体験をデザインしました。受賞歴のあるニューヨークのデザイナー、デビッドスタークは、活気に満ちた体験を通じてSTORYブランドを大規模に紹介する方法を想像するために、空白のキャンバスを与えられました。長年のSTORYパートナーであるFLORは、カスタムのピクセル化されたパターンカーペットで空間を活気づけ、さまざまな色やカテゴリを超えた商品でゲストをナビゲートするのに役立つ整理の原則を作成します。また、STORYは、商品の品揃えに多用途で簡単に適応できるキャンバスを提供するために、イタリアのフィクスチャー会社ALUとのパートナーシップに頼りました。この会社は、メイシーズの絶え間なく変化するモデルでSTORYにサービスを提供すると同時に、メイシーズの新鮮な外観をメイシーズの買い物客に提供するように、シグネチャーフィクスチャーシステムの1つをカスタマイズしました “The STORY at Macy’s experience feels a lot like a real life version of scrolling through Instagram. You discover things you weren’t looking for, but are inspired by all the fun finds – the second you see it, you need it! We aspire to create that feeling with the breadth of the narrative-driven merchandise edit we are bringing to life with the launch of STORY at Macy’s across the country,” added Shechtman. 「STORYatMacyの体験は、Instagramをスクロールする実際のバージョンのように感じます。 あなたはあなたが探していなかったものを発見しますが、すべての楽しい発見に触発されています–あなたがそれを見ると、あなたはそれを必要とします! 全国のメイシーズでSTORYを立ち上げ、物語に基づいた商品編集の幅広さでその感覚を生み出すことを目指しています」とシェヒトマンは付け加えました。
For Color STORY, Macy’s brings its ‘feed’ to life via a bright journey expressed through a curated assortment of merchandise for men, women, kids and the home. More than 70 small businesses featuring more than 400 products come together to make the experience a gifting destination. From the national in-store debut of Primary, an online kidswear brand, to gourmet chocolate bars in unique flavors like coffee & doughnuts from LA-based chocolatiers Compartes – there is truly something for everyone. To further bring color authority to the conversation through color-inspired events and experiences, MAC Cosmetics, Crayola® and Levi’s® Kids contribute an exciting lineup of events and integrated merchandise moments. Color STORYの場合、メイシーズは、男性、女性、子供、家庭向けの厳選された品揃えを通じて表現された明るい旅を通じて、その「フィード」に命を吹き込みます。 400以上の製品を扱う70以上の中小企業が集まり、この体験を贈り物の目的地にしています。 オンラインキッズウェアブランドであるPrimaryの全国的な店内デビューから、LAを拠点とするショコラティエCompartesのコーヒーやドーナツなどのユニークなフレーバーのグルメチョコレートバーまで、誰にとっても本当に何かがあります。 色に触発されたイベントや体験を通じて色の権威を会話にさらにもたらすために、MACコスメティックス、Crayola®、Levi’s® Kidsは、エキサイティングなイベントのラインナップと統合された商品の瞬間に貢献しています。
  MAC Cosmetics joins Color STORY with an experience that, up until now, has only been available at its professional stores. The experience features MAC’s custom-build service, a “Make Your Own” palette station, available at 30 select STORY at Macy’s locations. Color-curious guests will also have the opportunity to take beauty classes on-site from expert makeup artists, mastering spring’s must-have looks from smokey eyes to festival-ready unicorn beauty. “We are excited about MAC’s partnership with STORY. Creativity and innovation are an integral part of MAC’s DNA and will play well with STORY’s colorful new concept at Macy’s,” said Chris Good, president, MAC Cosmetics, North America. MAC CosmeticsがColor STORYに参加し、これまでプロフェッショナルストアでしか体験することができなかった体験を提供します。この体験では、MACのカスタムビルドサービスである「Make Your Own」パレットステーションが、STORY at Macy'sの30店舗で利用可能です。また、色に敏感なゲストは、スモーキーな目元からフェスティバルのためのユニコーンビューティーまで、春のマストハブルックをマスターするために、専門のメイクアップアーティストからビューティーレッスンを受ける機会もその場で得られます。「MACとSTORYのパートナーシップに興奮しています。創造性と革新性はMACのDNAに不可欠な要素であり、MAC Cosmetics, North Americaのクリス・グッド社長は、「STORYのカラフルな新しいコンセプトとうまく調和するでしょう」と述べています。Crayola will have hands-on workshops featuring its Create it Yourself (C.I.Y.) Network of creative and clever crafting videos. This series inspires inventive uses for Crayola products through hands-on workshops and classes like Melted Crayon Canvas artwork to creating custom patches to adorn classic Levi’s Kid’s Denim jackets and tees with Crayola fabric markers. “At Crayola, we inspire creativity through color and innovative play experiences. We are excited to partner with STORY at Macy’s to celebrate their new opening and debut select pieces from the Macy’s back to school exclusive Levi’s x Crayola collaboration,” says Smith Holland, president and chief executive officer, Crayola LLC. The colorful fun will also appeal to big kids through events like P.S. We Love Hue: CRAYOLIGRAPHY hand lettering workshops featuring Crayola Take Note! markers and pens with crafting influencers such as @AllWriteByMe, @theblondescribe and @angeliqueink, at select locations. クレヨラは、クリエイティブで賢いクラフトのビデオを集めたCreate it Yourself (C.I.Y.) Networkを使ったハンズオンワークショップを開催する予定です。このシリーズは、クレヨンキャンバスのアートワークや、クレヨンマーカーを使ったリーバイスキッズデニムジャケットやTシャツに付けるカスタムパッチ作成などの体験型ワークショップやクラスを通して、クレヨラ製品の独創的な使い方を提案します。「クレヨラは、色彩と革新的な遊びを通して創造性を刺激しています。私たちは、STORY at Macy'sの新規オープンを記念し、Macy's back to school限定の Levi's x Crayola コラボレーションの一部の商品を発表することに興奮しています」と、Crayola LLCの社長兼最高経営責任者のSmith Hollandは語っています。カラフルな楽しさは、P.S. We Love Hueのようなイベントを通して、大きな子供たちにもアピールすることができます。CRAYOLIGRAPHYハンドレタリングワークショップでは、@AllWriteByMe、@theblondescribe、@angeliqueinkなどのクラフト系インフルエンサーとともに、Crayola Take Note!マーカーやペンを使用し、カラフルな楽しさをアピールします。 Levi's Kids, manufactured and distributed by Haddad Brands, will preview a selection of pieces from its exclusive Levi’s x Crayola collaboration debuting at Macy’s for back-to-school. A few select pieces from the collaboration will be available before the full line officially launches mid-June at select Macy’s stores nationwide. “We have a successful history with Macy’s and, when we heard that STORY was launching, we knew it was the right channel to build buzz around our future collaboration,” explained Sam Haddad, principal, Haddad Brands. Haddad Brandsが製造・販売するLevi's Kidsは、Macy'sで新学期に向けてデビューするLevi's x Crayolaの限定コラボ商品の一部を試着します。このコラボレーションの一部の商品は、6月中旬に全国のMacy's店舗で正式に発売される前に入手することができます。「Haddad Brands の代表である Sam Haddad 氏は、次のように述べています。「私たちは Macy's と良好な関係を築いており、STORY の発売を聞いたとき、将来のコラボレーションについて話題を集めるには適切なチャネルであると確信しました。」
STORY at Macy’s averages 1,500 square feet, cumulatively representing more than 55,000 square feet of main-floor retail space across all 36 stores. Herald Square serves as the flagship location, where STORY at Macy’s covers more than 7,500 square feet of continuous retail space on the main floor and mezzanine levels. The expanded space showcases a broader range of partners and interactive experiences. New York designer David Stark expands his vision into a colorful circus, complete with faux fur columns and endless Instagram-able moments. The in-store design is animated with a giant interactive Lite-Brite® experience produced by LiteZilla and an illuminated rainbow tunnel featuring colorful Tetra Contour technology from Current by GE. And further building on STORY at Macy’s commitment to supporting small businesses, the Herald Square flagship features an expanded range of independent brands, such as Brooklyn-based handbag customization kit ‘I Made that Bag,’ Fun Socks and colorful glasses from Izipizi. Longtime STORY friend and collaborator, NY-based artist Georgia Elrod lent her creativity to bring the experience full circle with an original mural in the expanded event space – complete with an LED ping pong table. Macy's の STORY は平均 1,500 平方フィートで、全 36 店舗で合計 55,000 平方フィート以上のメインフロアの売場面積を占めています。ヘラルド・スクエアは旗艦店であり、STORY at Macy'sはメインフロアと中二階に7,500平方フィート以上の連続した売場面積を有しています。STORY at Macy'sは、メインフロアと中二階の連続した7,500平方フィート以上の売り場面積を有しています。ニューヨークのデザイナーDavid Starkは、フェイクファーの柱やインスタ映えする瞬間が無限にあるカラフルなサーカスのような空間を作り上げ、そのビジョンを拡大しました。店内のデザインは、LiteZillaによる巨大なインタラクティブなLite-Brite®体験と、Current by GEのカラフルなTetra Contourテクノロジーを使った虹のトンネルでアニメーション化されています。また、STORY at Macyの小規模企業支援への取り組みをさらに強化し、ヘラルド・スクエアの旗艦店では、ブルックリンに拠点を置くハンドバッグのカスタマイズキット「I Made that Bag」やFun Socks、Izipiziのカラフルなメガネなど、独立系ブランドの取り扱いを拡大しました。STORYの長年の友人であり、コラボレーターでもあるNY在住のアーティストGeorgia Elrodは、LEDピンポンテーブルを備えた拡張イベントスペースにオリジナルの壁画を制作し、この体験を完全なものにするためにクリエイティビティを発揮しています。
Opening today and running through Wednesday, June 26, Color STORY will engage customers through its calendar of events and classes, focused on self-expression and creativity. For more information on STORY at Macy’s locations and for a listing of events by store, please visit macys.com/STORY. 本日から6月26日(水)までの期間、Color STORYは、自己表現と創造性に焦点を当てたイベントやクラスのカレンダーを通じて、お客様の関心を集めていきます。Macy'sの各店舗におけるSTORYの詳細と店舗ごとのイベント一覧は、macys.com/STORYをご覧ください。
 About STORY STORY is a new retail concept that changes every few months to bring a new narrative experience to life through curated merchandise and event programming. The ever-changing experience began in 2010 in New York City, where STORY operated as an independent small business for seven years and pioneered a retail as media business model that changed every eight-weeks to open a new theme while engaging brands as sponsors for each themed STORY. Macy’s acquired STORY in 2018 and its founder Rachel Shechtman now serves as Macy’s brand experience officer. STORY launches today as STORY at Macy’s. Visit macys.com/STORY for more information. STORYについて
STORYは、数ヶ月ごとにコンセプトを変え、キュレーションされた商品とイベントプログラムを通じて、新しい物語体験を提供する新しい小売店です。変化し続ける体験は2010年にニューヨークで始まり、STORYは7年間独立したスモールビジネスとして運営され、8週間ごとに変化して新しいテーマを開く一方で、各テーマのSTORYのスポンサーとしてブランドを巻き込む、メディアとしての小売ビジネスモデルの先駆者となっています。メイシーズは2018年にSTORYを買収し、創業者のレイチェル・シェヒトマンは現在、メイシーズのブランドエクスペリエンスオフィサーを務めています。STORYは、STORY at Macy'sとして本日よりスタートします。詳しくはmacys.com/STORYをご覧ください。
【小売店舗最前線、Story→It'Sugar特集】
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