の中でも:
Ear piercing is also an opportunity to drive shoppers into physical stores, according to Cullen Williams. “If they’re really trying to get and drive consumers into the store, this is a way to do it. You can’t do a piercing through any type of virtual medium. It has to be an in-person touch and feel type of thing.”
Technology is being incorporated into virtual piercing experiences, but as a means to experiment with products.
Perfect Corp. this April introduced an extension to its 3D augmented reality tech for earrings, which allows brands to help customers virtually try on items. Shoppers can try on ear jewelry in 13 positions across the ear and mix and match accessories and placements on the ear lobe.
Cullen Williams氏によれば、ピアスは実店舗に買い物客を誘導するチャンスでもあり、「本当に消費者を店舗に誘導しようとしているのなら、これはそのための方法です。ピアスの穴あけは、どんなバーチャルな媒体でもできません。実際に触って感じるものでなければならないのです。」とのこと。
テクノロジーは、バーチャルなピアス体験にも取り入れられていますが、それは製品を試すための手段としてです。
パーフェクト社(Perfect Corp. )は今年4月、イヤリング用の3D拡張現実技術を拡張し、ブランドが顧客の仮想試着を支援することを発表しました。買い物客は、耳全体の13の位置でイヤリングジュエリーを試着し、アクセサリーと耳たぶの配置を組み合わせたりすることができます。
…と、取り上げられているのが、パーフェクト社(Perfect Corp.)が提供する、人工知能を用いたAR(Augmented realityの略語、拡張現実)イヤリング・バーチャル試着(AR Virtual Earring Try-On powered by AI)。
さらに詳しくは、今年2022年4月19日付で出された 以下のプレスリリースを御覧ください:
パーフェクト社(Perfect Corp. )の
AR Virtual Earring Try-On powered by AI
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